Tilbakemeldinger fra kunder

 

  

Mc Pelleren er suveren! Bruker denne selv hver gang, en utrolig lette særlig når det er trangt å komme til!



Hei Sven Arild

Skulle gi deg tilbakemelding, men det var dette med glemmeboka da.

Jeg har brukt ”Mc Peller” og er svært fornøyd – ikke til å sammenligne med tidligere strev – lettvint å bruke selv om jeg fremdeles må tilpasse meg trange arbeidsforhold – som du sier, det er trangt å komme til. Etter at ”MC Peller” viste seg fram fra sin beste side er den mest problematiske øvelsen å få skrudd dekslet av og på. Skulle gjerne ordnet din løsning med faste bolter og vingemuttere. 

Vennlig hilsen

XX

Brukte forøvrig impellerklypen for første gang i går og det gikk lekende
lett :-)


Hei igjen,

Takker for det, det høres jo helt supert ut! Etter min mening så er dette noen som alle burde hatt i verktøykassen ombord. Slik som forholdene er hos meg så er det rett og slett ikke plass til noe annet, og som du vet så var det komplett umulig å få den ut uten verktøy. Alternativet hadde vært å ta ut pumpen og demontere den på benken.

Jeg er som sagt meget fornøyd med verktøyet!

Jeg hadde 1600 timers service på min VPD6 310 hk.                 Skiftet impeller,men da jeg så hvordan servicemann slet for å få ut impelleren med skruvjern og hammer og hva det var
han brukte og jeg måtte til slutt hjelpe han for han hadde for lite med hender og da tenkte jeg nu da 
jeg ser denne anonsen,dette må jeg ha ombord.Vennligst send meg en som passer til denne motoren.

Hilsen
NN

 

Som bruker av impellerklypen er jeg meget fornøyd med verktøyet jeg har en YANMAR motor i båten på 88 HK impelleren på den er nesten helt umulig å skifte siden den ligger så vanskelig til under dynamoen, det er lett for å ødelegge pakningsflaten med å bruke  skrujern å vippe ut impelleren, men med dette verktøyet går dette som en lek så jeg kan anbefale dette på det høyeste.  

NN

 

Hei igjen.

Har nå skifta impelleren og det gikk helt greit med ditt smarte verktøy. Veldig bra!

Men dessverre bomma jeg på dimensjonen på skruene, det var selvsagt M5 og ikke M4 som jeg ba om.

(Yanmar 184 Hk, 4 LH-DTP)